VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Lázně propaguje třiadvacítka

JÁCHYMOV - Reklamní kampaň nejstarších radonových lázní světa vzbudila závist.

25.5.2007
SDÍLEJ:

LÁZEŇSKÁ TRAMVAJ. Pražané se v mohou projet v tramvaji, kterou zdobí velká reklama jáchymovských lázní.Foto: Archiv léčebných lázní

Ojedinělý způsob prezentace vymysleli marketingoví specialisté pro Léčebné lázně Jáchymov. V jejich „barvách“ jezdí po Praze tramvaj číslo 23. Cestující se v ní mohou svézt například kolem Pražského hradu, Karlova náměstí a po dalších pamětihodnostech hlavního města. „Je to vlastně druhá část naší propagační akce v Praze.

Té, takříkajíc tramvajové, předcházela kampaň v pražském metru v lednu a únoru letošního roku. Reklamní banery tehdy visely podél eskalátorů. Tato část akce byla zaměřená na to, aby se jméno jáchymovských lázní dostalo do povědomí veřejnosti. Tramvaj už inzeruje konkrétní možnosti využití radonových lázní. První vůz propaguje léčebné pobyty, druhý pak náš wellness program,“ konstatoval Eduard Bláha, generální ředitel akciové společnosti Léčební lázně Jáchymov.

Mezi dalšími lázeňskými organizacemi vzbudila podle Bláhových slov tato akce určitou závist. „Některé už začínají pracovat na vlastní kampani podobného typu,“ upřesnil Eduard Bláha, který od 4. dubna stojí v čele Svazu léčebných lázní České republiky. Reklamní kampaň má podle jeho slov hlavně zvýšit povědomí veřejnosti o možnostech radonových lázní.

Už má dokonce i první konkrétní výsledky: S jejím rozjezdem se rapidně zvedl počet návštěv na internetových stránkách jáchymovské lázeňské organizace. „Do doby, než jsme kampaň odstartovali, se denně na naše stránky podívalo v průměru 250 lidí. Jakmile se v metru objevily reklamní poutače, vzrostl počet návštěv o sto procent! Po skončení první části naší propagace sice opět klesl, ale už ne na původní hladinu 250 vstupů. Stabilně se dnes drží na čtyřech stovkách,“ pochvaloval si výsledky marketingové akce Bláha.

25.5.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

V aréně změří síly nejlepší dřevorubci.

V aréně změří síly nejlepší dřevorubci

Ilustrační foto

III. třída: Otročín se postaví Krásnému Údolí

AUTOMIX.CZ

Vybíráme ojeté SUV do 300 tisíc. Jaké koupit? A jakým se radši vyhnout?

Sportovně užitková vozidla vládnou světu a to nejen mezi novými auty, ale jejich obliba výrazně roste i mezi ojetinami. Pojďme se tedy podívat na to, jaké možnosti máte, když si chcete pořídit ojeté SUV s relativně omezeným rozpočtem. Probereme si SUV do 300 tisíc a koukneme na pět kusů, které za to stojí. A také na pět, jimž byste se měli vyhnout.

Barokní Fischer byl - nebyl?

Karlovarský kraj - Že by již potřetí prezentovaný Mezinárodní hudební festival J. C. F. Fischera naplnil zadaná očekávání, si až tolik nemyslím.

OKRESNÍ PŘEBOR: Fanoušci mohou vybírat, derby horalů či duel mistra

Karlovy Vary – Sedmou příčku si v loňském ročníku okresního přeboru připsali na své konto fotbalisté sedleckého KSNP. Ti by rádi v letošním ročníku své umístění vylepšili, a nejen to, pomýšlí i na krajské soutěže.

Krajské třídy: V I. A třídě v duchu několika derby

Karlovarský kraj - Druhým podzimním kolem budou o víkendu pokračovat obě fotbalové krajské třídy. I. A třída: Hned na tři derby

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení