VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Čas Vánoc: Čas stresů a reklamací

Karlovy Vary - Obchodníci upozorňují, že u zakoupeného zboží je třeba si ověřit dobu spotřeby

29.11.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

Je to každý rok stejné. S blížícím se příchodem Vánoc pracují nervy všem. Obchodníkům i spotřebitelům. Obě strany jsou ve střehu a adventní pohoda jakoby zůstává pouze na televizní obrazovce. Stejně jako u zákazníka, který si místo báječného oběda vychutnal hádku s prodavačkou, u níž musel reklamovat zasmrádlé maso. Neuspěl.

„Maso zakoupila manželka v hypermarketu Interspar. Odvezla nákup domů a uložila do ledničky. Když po několika dnech vakuované maso rozbalila, bytem se nesl otřesný smrad. Přestože jsme měli účtenku, reklamaci nám prodavačka v obchodě vyřídit odmítla. Mlela cosi o špatném uskladnění a naší chybě,” líčil anabázi kvůli zasmrádlému masu zákazník.

Z hypermarketu tedy odjel s nepořízenou a maso skončilo v popelnici.

„Je to nehorázné. S masem jsme přece nic nedělali. Datum spotřeby jsme si ověřili, nic jsme nezanedbali. Zcela evidentně to naše chyba nebyla. Přesto nás de facto z obchodu vyhodila,” dodal nespokojený spotřebitel.

Na naši žádost ochotně celou stížnost prověřovala ředitelka karlovarského hypermarketu Interspar Michaela Thánová. Nevyloučila, že mohlo dojít k chybě, ale s problémem jinak nemohla udělat nic. Proč?

Nespokojený zákazník, který uplatňoval reklamaci, si totiž nenechal vystavit záznam o reklamaci a celou záležitost řešil pouze přes reklamační oddělení.

"Každý spotřebitel, který si stěžuje na zakoupené zboží, by měl trvat na tom, aby s ním problém řešila kompetentní osoba, v tomto případě vedoucí směny. A také si vyžádat písemný zápis o reklamaci, v němž by měly být uvedeny všechny důležité skutečnosti včetně data zakoupeného zboží a další,” vysvětlila ředitelka. Tím se podle ní předejde problémům. Pokud je na vině prodejce, bude vše napraveno, pokud se mýlí zákazník, lze mu vše dokázat. „Zvlášť v této době, kdy jsou obchody plné zákazníků a prodavači se nezastaví,” zdůraznila ředitelka.

Autor: Ivana Kalinová

29.11.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Novomanželé Urbanovi si řekli své ANO na vrcholku Aschberg v horské Bublavě.
9

Letní svatby jsou in, oddává se na lávce, golfu, na poli nebo u vysílače

Míša Rauscherová, vrchní sestra z interního oddělení sokolovské nemocnice, je ve finále prestižní soutěže.

Vrchní sestra ze sokolovské interny by se mohla stát Nej sestřičkou roku 2017

Máme žízeň. A projevilo se to v prodeji

Karlovy Vary - Patrně i díky vysokým teplotám a žíznivým zákazníkům v letních měsících vzrostl skupině Karlovarských minerálních vod (KMV) v prvním pololetí roku prodej meziročně o čtyři procenta a dosáhla celkového obratu 3,9 miliardy korun. To bylo meziročně o dvě procenta více.

Za objektivem Františka Konopy

Karlovy Vary - Studoval fotografii na karlovarské „keramce“, poté si pořídil vlastní studio. Práce Františka Konopy zaujala velké množství lidí.

Maketu odhalí poslední český rytíř

Mariánské Lázně - Jedna z nejstarších románských staveb, kostel svatého Jakuba a Filipa na Chvojně u Konopiště, bude k vidění i v Mariánských Lázních. Věrná miniatura totiž přibude do velké rodiny v Parku Boheminium.

Motivací mají být stipendia od kraje

Karlovy Vary - Motivační a prospěchová stipendia za druhé pololetí uplynulého školního roku získají od Karlovarského kraje studenti z jedenácti středních škol v regionu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení