„Bude třeba celá řada kompromisů. My nechceme, aby to byla šedá zóna města. Území by mělo být co nejatraktivnější, s odpovídající infrastrukturou, s odpovídajícím rozsahem služeb a rezidenční částí," vysvětlil primátor Petr Kulhánek (KOA). Podle náměstka Michala Riška (ČSSD) je v projektu nedostatečné řešení dopravy. „Ta by měla být propojena v rámci města a víc v pohybu. To by vyřešilo například přemostění přes řeku," uvedl. Radní za hnutí ANO zase požaduje vybudování terminálu na městskou i státní dopravu. To znamená lepší dopravní spojení pro lidi. Musíme tedy rozhodnout, zda bude terminál jednotný, anebo rozdělený," vysvětlil náměstek Čestmír Bruštík (ANO).

Náměstek Jiří Klsák (KOA) je zase toho názoru, že by nová zástavba měla smysluplně navázat na Tuhnice, ale zase ocenil, že tato dosud nevlídná část města se rozšíří až k řece Ohři a získá tak nové nábřeží. Nelíbí se mu ale v projektu plánované výškové stavby, i když investor z hmotnosti staveb velmi slevil. A upozornil na protesty památkářů při dostavbě Alžbětiných lázní. „Neumím si představit, že by s těmito objekty u solivárny, kam jsou v projektu přesunuty, souhlasili," upozornil náměstek Klsák. Vzhled nové výstavby také podle něj nesmí kolidovat se záměrem města zařadit se na seznam světového kulturního dědictví UNESCO.

Firma Lordship, spjatá s developerskou firmou Gamma Property, zatím u dolního nádraží v Karlových Varech čistí přes sto tisíc kubíků kontaminované zeminy. Práce by měly být dokončeny do konce roku a podle primátora Kulhánka bude pak celá plocha zatravněna. Stavět se tak začne až po domluvě města s investorem a také po schválení nového územního plánu města. Central park je podle investora nadčasový, multifunkční projekt, jenž svou architekturou, funkčností, velikostí i celoročním provozem má pomoci získat Karlovým Varům a karlovarskému regionu image města evropského významu. Zatím od plánů neustoupila, i když se musí přizpůsobovat požadavkům města a projekt už několikrát měnila.