Nápad na založení stránky vznikl jednoduše. „Chtěla jsem jít s kamarádkami na večeři, a hledala jsem vhodný podnik. Ptala jsem se přátel, kde byl jak kdo spokojený, a překvapilo mě, jak odlišné názory mají. Proto jsem si řekla, že by bylo zajímavé zjistit názory ostatních," uvedla zakladatelka stránky Petra Tomaníková Babická.

Koncept sdružení lidí přes internet, kteří by hodnotili restaurace, není nový, jenže v Karlových Varech chyběl. „Hledala jsem je, ale nenašla, proto jsem si stránku založila sama. Chtěla jsem, aby bylo místo, kde zákazníci můžou zhodnotit jídlo, prostředí, obsluhu i ceny," řekla. Tu mile potěšil nárůst fanoušků, kteří sledují tuto stránku. Ta vznikla 24. září a nyní už má přes tři tisíce odběratelů a recenzentů.

S návalem recenzí to je podle Tomaníkové Babické různé. „Někdy přijdou dvě recenze za týden, a někdy tři za jeden den. Více recenzí chodí po víkendu, kdy lidé častěji navštěvují restaurace. A pak samozřejmě o svátcích," komentovala situaci zakladatelka stránky, tu překvapila jedna z nekalých praktik.

„Překvapilo mě, když jsem po založení stránky objevila pár restauratérů, kteří si psali kladné hodnocení na své podniky. Bylo mi divné, když ti samí lidé dávali hodnocení na stejné podniky. Ale stačilo pár kliknutí na jejich osobní facebookové stránky a bylo mi vše jasné," kroutí hlavou Tomaníková Babická s tím, že stránka nebyla založena proto, aby si majitelé podniků dělali reklamu.

Mezi další věci, které musí Tomanová Babická řešit, patří i občas vyhrocená diskuze u recenzí. „Párkrát jsem se setkala se situací, kdy se lidé sprostě hádali kvůli recenzi nějaké restaurace, a ani netušíte, jak žhavé téma dokáže být prodávaná kohoutková voda," podotýká.

Pár lidí na to doplatilo i tím, že byli ve skupině zablokováni. Vysloužili si to především za sprosté vyjadřování či slovní ataky proti jiným labužníkům. „Chtěla bych totiž na stránkách kromě objektivnosti zachovat i slušné chování," vysvětlila zakladatelka stránek.