Vedení karlovarského magisrátut se už delší dobu snaží změnit svou vizitku před veřejností, ale zatím se muto nedaří, i když si k tomu najímá různé PR agentury. Nedávno jeden představitel města prohlásil, že za skandály mohou převážně novináři. Asi v tom bude ten zakopaný pes… Kdyby totiž ti protivní novináři do ničeho nešťourali, řada věcí by zůstala pod pokličkou a politici by se tak nemuseli před veřejností ospravedlňovat.

Jak ale právě oni přesvědčí veřejnost, že nejdou nikomu na ruku, že výběrová řízení, naposledy řešení osudu Lázně III či nedávno prodej Lázeňské 1, 3 a 5, nejsou šitá na míru určitým skupinám? Jak? Například tím, že podle náměstka Petra Keřky byl videozáznam z losovačky zmanipulován, ačkoliv právě takové námitky šéf antimonopolního úřadu zásadně odmítal.

Magistrát může školit své úředníky proti korupci, ale pak by se půlmilionové náklady na toto opatření měly také odrazit v praxi.