Nově jmenovaný předseda správní rady Infocentra města Richard Ullisch pracuje jako ředitel návštěvnického centra sklárny Moser a má bohaté zkušenosti s managementem a marketingem cestovního ruchu. Zeptali jsme se ho na několik otázek týkajících se rozvoje této společnosti.

Jaké jsou vaše priority z pozice předsedy správní rady?
Zásadní je pro nás stabilizace této společnosti, zajištění vyrovnaného a transparentního hospodaření. V minulosti nebyl vývoj této obecně prospěšné společnosti zcela ideální a dle mého názoru nepokrývá dostatečně potřeby lázeňských hostů našeho města. Z toho důvodu se budeme také věnovat zefektivnění všech činností a zavedení nových nástrojů ekonomického řízení a marketingu s aplikací prorůstových opatření do cestovního ruchu. Osobně chci infocentrum města pozvednout na evropskou úroveň, a to nejen v kvalitě poskytovaných služeb pro návštěvníky a pro občany našeho města, ale i z pohledu prezentace města navenek.

Kde vidíte hlavní nedostatky v oblasti propagace?
Za hlavní nedostatky v oblasti propagace našeho města považuji jistou setrvačnost a absenci nových reklamních aktivit, které by odrážely současné trendy v cestovním ruchu a poptávku ze strany potenciálních návštěvníků města. Další chybou je nedostatečná spolupráce města se soukromými subjekty působícími v lázeňství a cestovním ruchu, které by se měly jak aktivně podílet na vytváření ucelené koncepce cestovního ruchu, tak i na její následné realizaci.

Ředitelem byl jmenován správní radou Jiří Dietz. Jaké jsou jeho úkoly?
Jiří Dietz byl do funkce jmenován na základě doporučení osob pohybujících se v oblasti cestovního ruchu a zkušeností, které získal členstvím ve správní radě této společnosti. Čas ukáže, zda bude s profesionalitou a odborností řídit tuto společnost a dále ji rozvíjet. Stojí před ním nelehké úkoly, které spočívají zejména v nutnosti zeštíhlení struktury infocentra, zefektivnění činnosti, nastartování prorůstových opatření a také aplikaci účinné propagační kampaně. Správní rada očekává, že ředitel v co nejkratší době předloží střednědobý plán rozvoje infocentra s důrazem na vytyčení nových oblastí pro rozvoj společnosti a zrušení či odbourání neefektivních činností provozovaných infocentrem.