Tak toto musím vyvrátit, protože mezi mezinárodním centrem a orchestrem vždy byl ryze komerční vztah a KSO pobíral za odehrané koncerty normálně finanční prostředky ze zdrojů centra. To jsme ostatně vyřešili už po mém nástupu do orchestru v roce 2006 formou smlouvy. Pro orchestr to bylo výhodné, protože se nemusely řešit například dirigenti, sólisté, propagace, nájem a další náležitosti, které zařizovalo právě pěvecké centrum, a tím orchestr jako takový uspořil. Pokud by o tomto měl někdo pochybnosti, tak mohu vše doložit řádnými smlouvami a dokumenty. Musím říct, že mně celkem vadí skloňování mého jména v souvislosti s aktuálním děním v KSO.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditOtázka pro Aloise Ježka, bývalého ředitele KSO
Karlovy Vary – Při vašem odchodu z funkce ředitele Karlovarského symfonického orchestru zaznívala například kritika kvůli tomu, že symfonici údajně hráli koncerty pro Mezinárodní pěvecké centrum Antonína Dvořáka a brali za to peníze od KSO a ne této organizace. Můžete tuto kritiku jako ředitel pěveckého centra nějak vyvrátit?
Alois Ježek
|
Foto: DENÍK/Archiv