Ulice zde každoročně takto naplňuje Mezinárodní filmový festival, který skýtá mnoho možností, jak pro návštěvníky, tak i pro obchodníky. Nad naším bezproblémovým nakupováním však bude bdět i Česká obchodní inspekce.

„Každoročně se na MFF připravujeme ve dvou fázích. V té první zjišťujeme kvalitu služeb prodejců. Zda neporušují spotřební práva a za požadované ceny svého zboží nabízí také adekvátní kvalitu a množství či hmotnost," popsal Milan Javorský, ředitel inspektorátu ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj.

„První fáze se většinou provádí čtrnáct dní před zahájením festivalu," řekl Milan Javorský. „Druhá fáze naší práce během festivalu začíná ihned po jeho zahájení a trvá až do jeho skončení. V ulicích pak kontorlujeme průběh obsluhování zákazníků, zda nedochází k jejich šizení nebo zda obchodníci neprvádí další nekalé praktiky, které by jakkoliv porušovaly obchodní řád," doplnil ředitel inspektorátu.