Podle Jaroslava Duška, ředitele společnosti Sokorest, která zde rychlé občerstvení provozuje, si tato firma velmi váží postřehů návštěvníků z nového provozu v KV Aréně a zároveň dodává, že nedostatky odstraní co nejdříve.

„KV Arénu jsme převzali zhruba 20. června. Provoz byl naprosto nedostatečně vybaven a naše společnost musela investovat dost velké peníze v řádech milionů korun, aby vůbec bylo možné otevřít. Protože se jednalo v řadě případů o atypická zařízení, jejich výroba a následné dovybavení provozu bylo zdlouhavé a trvá ještě v současné době,“ vysvětlil Dušek.

Jedinou negativní reakci měla firma podle něj na teplotu klobás. „Jak už jsem zmínil, provoz byl vybaven naprosto nedostatečně, byly zde nainstalovány Roller grilly, které nepostačují kapacitně, jsou pomalé a malé. Použili jsme proto jinou alternativu, vyhřívací nádoby shaffing, které se bohužel neosvědčily. V současné době hledáme zařízení na lepší uchování teploty klobás,“ vysvětlil ředitel.

K dlouhým frontám u bufetů uvedl, že o tomto problému firma ví a příčin je hned několik.

„U společnosti pracuje v KV Aréně zhruba sto brigádníku. Řada z nich je z jiných oborů, proto jejich zaškolení nějakou dobu potrvá. To samé se týká i organizace práce, kde si jednotliví vedoucí bufetů a středisek musí zvyknout na jiný systém práce,“ uvedl ředitel Dušek. Pokud na zápas podle něj přijde kolem čtyř tisíc diváků a firma zde provozuje jedenáct bufetů a jeden bufet tak obslouží 350 až 400 osob, pak není není divu, že se tvoří fronty. „Bufetů je málo, chodby jsou úzké, tvoří se i fronty na toalety. Chceme postavit mobilní bufety na točení piva, které by trochu odlehčily přetíženým bufetům,“ vysvětlil ředitel. Zdůraznil, že v neposlední řadě se i do otázky tvoření front promítá zákaz KV Arény na konzumaci jídla v hledišti, což je ze stran návštěvníků vnímáno negativně.

„Přes zmíněné nedostatky si myslím, že se naši zaměstnanci zápas od zápasu zlepšují a doufám, že po odstranění všech nedostatků budou zákazníci s naší službou spokojeni,“ doplnil ředitel.