Zástupci investora, kterým je stát prostřednictvím Ministerstva financí, a majitelé areálu, skupina innogy, zatím s městem nejednali. Ale určitě na to dojde, než akce začne. Z prvních neoficiálních informací vím, že se hovoří o odvozu odtěžené zeminy nákladními automobily. Areál plynárny je přitom v oblasti, která je už nyní značně zatížená dopravou. A odvozit takový objem zeminy, to představuje stovky jízd náklaďáků. Z čehož plyne možné poškození městských komunikací i mostu přes Ohři. Bude nutné najít takový model, který dopravní zátěž související se sanací areálu minimalizuje a stejně tak případné škody na komunikacích. Ty by pak samozřejmě musel uhradit či odstranit investor této akce.
Daňové přiznání:
Jak ho vyplnit, do kdy podat, na co nezapomenout, kdy uplatnit slevuOTÁZKA PRO: Čestmíra Bruštíka, náměstka primátora města Karlovy Vary
Areál plynárny v Tuhnicích čeká v několika příštích letech rozsáhlá sanace a likvidace starých ekologických zátěží. Kromě jiného má být v této oblasti odtěženo a odvezeno kolem 18 000 tun kontaminované zeminy. Jednali už investoři této akce s městem o způsobu odvozu, který může velmi výrazně ovlivnit dopravní situaci ve městě?
Čestmír Bruštík
|
Foto: Vladimír Meluzín
Kniha „Stíny nad Krušnými horami“ doputovala na Boží Dar