Novou technologii jsme vyzkoušeli na vzorovém úseku, teď chceme zjistit, nakolik jsou výspravy provedené touto technologií trvanlivé, tedy budeme zjišťovat, v jakém stavu přečkají zimu a jaro. I kdyby se osvědčila, letos ji pravděpodobně ve větším měřítku ještě nevyužijeme. Až pomine zimní režim, jsou cenově výhodnější opravy standardním postupem, teplou balenou směsí. Město Karlovy Vary má v návrhu rozpočtu, kterým se zabývalo zastupitelstvo města, vyčleněno na opravy silnic a jejich součástí, což je také chodníků, zeleně a podobně, celkově 20 milionů korun. V nejhorším stavu jsou komunikace Pražská silnice (vedoucí na Hůrky), K Letišti (na Hůrkách) a vnitřní část Vítězné ulice, tj. její úsek mezi křižovatkami s ulicemi Drahomířino nábřeží a Prašná. Kromě toho, že jsou v horším stavu, se také jedná o důležité místní komunikace s velkým průjezdem, významné i pro hromadnou dopravu. Opravy komunikací po zimě provádí město každoročně po skončení zimní sezóny, přičemž extrémní a nebezpečné bodové závady opravujeme i v zimě. Náprava zimních škod by měla být dokončena do konce června.