Country večer
KDY: 7. března od 19 hodin
KDE: Sedlecká Pivnice
ZA KOLIK: vstupné dobrovoné

Zváni jste na zábavu se skvělou kapelou BUGR BAND z Nejdku. Přijďte si užít country tanec a hezkou atmosféru.

Výstava vláčků a železničních modelů
KDY: 7. - 8. března
KDE: Lidový dům Karlovy Vary
ZA KOLIK: 50 Kč, zlevněné 30 Kč

Hlavním exponátem je kolejiště v měřítku TT s délkou téměř 40 metrů, které napodobuje provoz na skutečné trati s několika stanicemi, postavenými podle skutečných vzorů v ČR. Součástí výstavy jsou i další kolejiště s ovládáním pro děti. Základní vstupné je 50 korun, zlevněné (pod 1,1 m výšky) 30 Kč. Vstupenky se kupují přímo na místě.

Horobál KV stěna 2020
KDY: 7. března od 20 hodin
KDE: KV stěna
ZA KOLIK: 200 Kč

Navštívit můžete i lezecký ples, a to v sobotu 7. března od 20 hodin na obecním úřadě v Kolové. Vstupenky zakoupíte na KV stěně, počet lístků je omezen, tak neváhejte. Stejně jako loni je vstup pouze ve společenském oděvu.

Karlovarské vyhlídky II aneb od SV. Linharta na Dianu
KDY: 7. března
KDE: odjezd ze Sokolova 8.45, z KV, dolní nádraží 10.59
ZA KOLIK: pro cestující bez nároku na slevu jízdného se vyplatí celodenní jízdenka EgroNet za 200 Kč pro 1 osobu, každá další osoba připlácí 100 Kč. Na jednu jízdenku může jet max. 5 osob. Přeprava dětí zdarma

Z nádraží K. Vary - Březová se vydáte po modré TZ a po pár metrech odbočíte na Jungmannovu cestu, která vás dovede na stejnojmennou vyhlídku. Odtud se pokračuje na rozcestí "chata na Výsluní", odbočí doleva a dorazí na "chatu na Křížku". Zde se napojíte na modrou TZ a přes Doubskou vyhlídku dorazíte na Sv. Linharta. Odtud pokračujete po NS Sv. Linhart až na odpočívadlo Russelova cesta, dále pak na rozcestí Russelův srub, kde odbočíte doprava na zelenou TZ směr rozcestí "Nad lesní pobožností", kde se opět napojíte na modrou TZ, která vás dovede na Dianu. Délka trasy je 7,5 km. Ti, kteří nebudou chtít čekat na vlak z dolního nádraží na Březovou, mohou jít napřed od dolního nádraží po zelené TZ a přijít na Sv. Linharta (celkem 4,5 km). Na výlet vás zve KČT, odbor Sokolov "sekce Vítězná".

Ben Cristovao LIVE
KDY: 7. března od 21 hodin
KDE: Brooklyn club Karlovy Vary
ZA KOLIK: 400 Kč v síti Ticketlive.cz

Ben Cristovao se s novou show vrací do Brooklynu. Vstupné za zvýhodněnou cenu v předprodeji v síti Ticketlive.cz. Pokud zbydou vstupenky, budou k dispozici přímo na místě za vyšší cenu. Pozor! Počet vstupenek v předprodeji je omezen.

Maškarní pro děti
KDY: 7. března od 14 hodin
KDE: SK Božičany
ZA KOLIK: zdarma

Dobrou zábavu si užijí děti na maškarním s SK Božičany. Kromě her a soutěží nebude chybět ani soutěž o nejhezčí masku.