VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Karlovy Vary schválily rozpočet. Investovat chtějí 671 milionů

Karlovy Vary schválily rozpočet. Investovat chtějí 671 milionů

Karlovy Vary - Primátor Petr Kulhánek: „Rozpočet považuji v daných podmínkách za vyvážený a maximálně odpovědný. Pokračuje snižování schodku rozpočtu, zároveň však neomezujeme agendy a služby magistrátu včetně investic.”


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 25 PŘÍSPĚVKŮ

Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Nejvíce na schváleném rozpočtu socanům vadí, že to vypadá , že na rozdíl od ODS si už v tomto volebním období nevrznou. Blitky absolventa prestižních škol v Kladně a Rokycanech o malých platech úřednic MM (zapomněl se pochlubit, kolik je plat jeho ženy za tu dřinu a donášení), diskuse kominíka s ředitelem orchestru, kterému inteligenčně nesahá ani po kotníky nebo boj uslintaného Edy za pejsky pro důchodce ( a že mu nevadilo čtyřnásobné zvýšení daně z nemovitostí jeho soukmenovci) , či zájem o to zda hrají na soukromých kšeftech na služební nástroje, docel pěkně ukazuje úroveń této party, která je bohužel u moci v kraji.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Mate pravdu, mel jsem ten samy pocit. Sledoval jsem tu VEC pres internet, skoda jen, ze se (mi) to sekalo v zajmavych momentech, asi se prehrivaly napetim v sale i internetove draty. Nejtristnejsi dojem jsem si odnesl z vystoupeni / obstrukci CSSD (viz dobre komentare nize), moje oko a verim, ze i v sale a u monitoru nezustalo suche, jaky ma varska CSSD zajem o potrebne, duchodce s pejsky, dalsi genereca ale byla i dojemna snaha se opet (minule jednani to same) pripomenout, ze tu je nekdo, kdo to "umi" s dotacemi a ten nekdo je asi stale nevyuzit, mozna kvuli tomu ze je "malo prace" po tom co se otirala policie kolem toho jejich dotacniho EU spolku. Vystoupeni? Zemana (to je ten kominik?), kazdopadne to bylo to nejhorsi, co sem zatim tam videl. Na druhou stranu pan reditel orchestru po case grilovani zacal odpovidat docela divne, a pribeh o vyberu hudebnich nastroju byl ve finale hodne neduveryhodny, coz mi taky nesedelo, snad se tim nekdo bude jeste zabyvat. Na druhou stranu ho grilovat za to, kdyz nastoupil pred mesicem a pul, jak rikal, je taky nefer, buhvi jestli tuhle vec nakupu mohl jeste zastavit. Co me ale sokovalo, bylo hlasovani o prodeji tech "lesnich pozemku", to je neco dalsiho k provereni. Aby to fungovalo stylem: prodej pozemku v cene za 100 Kc/m2, KSCM oponuje, ze to je malo a navrhuje 500 Kc/m2, pote prispevek ze to je mozna i nekolikrat snizena cena vuci takove, jaka by asi byla spravnejsi, ale neni se dle ceho odrazit ve srovnani. Pak se tedy zluftu hlasuje o prodeji za cenu 500 Kc/m2, odhlasovano a hotovo. Snad jsem to pochopil spravne, co se tam delo a odhlasovalo, kazdopadne jsem opravdu, s prominutim, cumel. Jestli za minulych let synergii a "klidu na praci" ODS-CSSD to sypalo v hlasovanich takhle a furt, tak potes panbuh, to se to pak placalo po ramenech.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Co se týče oněch pozemků - je signifikantní, že se nikdo neptal jaké to jsou, kde jsou a jak vypadají. Pro klid Vaší duše - jedná se o pozemky obklopující bývalý Domov důchodců v lese nad ulicí Na Vyhlídce. Jejich výměra je malá, v podstatě se jedná o prostor mezi opěrnou zdí a objektem + malá plocha cca 100 m2 vedle. Tyto pozemky jsou skutečně lesními, nesmí se zde nic stavět ani jinak upravovat, les není určen k hospodářskému využití, jedná se o přísně chráněné lázeňské území. Vyhláška v tomto případě stanoví cenu do 10,- Kč/m2, nicméně byla doporučena cena cca 10x vyšší. To, s jakou bohorovností se vyjadřovali zastupitelé k ceně ukazuje na jejich absolutní nekompetentnost. O to je horší skutečnost, že tak rozhodují i ve věcech daleko důležitějších. Bohužel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Nelze se divit panu řediteli, že na hloupé dotazy pana Zemana ohledně nástrojů nedokázal uspokojivě odpovědět. Výběr nástroje je jedna z nejdůležitějších věcí, kterou hudebník řeší a je to celoživotní cesta najít to co vám sedí. Na pořadníku potřeb nástrojů se shodl celý orchestr a konkrétní výběr je věcí dotyčného hráče a ředitele. Obávám se, že v zastupitelstvu není nikdo, kdo by dokázal odpovědně posoudit rozdíl mezi kvalitou a cenou, tudíž je třeba se spolehnout pouze na ředitele. V paxi, když kupujete nástroj, tak v podstatě na nějaké kličky není mnoho prostoru. Trh s profesionálními nástroji je natolik malý, že když se hráč rozhodne pro určitý nástroj, má v podstatě jednoho, maximálně dva obchodní zástupce určitého výrobce, kterého si zvolil. Ředitel nejprve určí třídu nástroje, kterou chce svému zaměstnanci obstarat a zaměstnanec si pak shání nástroj od výrobce, který jemu osobně sedí. Při nákupu nástroje v hodnotě čtvrt melounu se nějaký desetitisíce neřeší. V podstatě je zde hudebník v moci prodejce, který si cenu nadiktuje. Prostě chcete ten a ten nástroj a v rámce ČR máte jediného člověka, který ho prodává. Tady opravdu není prostor pro tunel. Prostor by byl, kdyby se nástroj prodával, ale to už zase páni zastupitelé neřeší. Škoda, podívat se totiž na historii obchodování s trumpetama by mohlo být skutečně zajímavé, jenže zde zase budou někteří balamutit se znaleckýma posudkama. Tohle je opravdu hodně specifická problematika a pro pochopení si žádá řádného vhledu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Stejně tak je tomu i s pozemky a nemovitostmi obecně. Podle vystupování zastupitelů zejména z OCJJ a KSČM jsem nabyl dojmu, že to jsou to v pravdě renesanční osobnosti rozumějící úplně všemu, zejména trhu s nemovitostmi. Jen hlupák se vyjadřuje k věcem, kterým nerozumí......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Nebylo by spravedlivé také zapomenout na poslankyni Wernerovou. Vedle ní i učitelka z MŠ, zvaná pralinka vypadá jako genius. Panebože, kde se taková svoloč bere a hrne se sloužit lidem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Zlatá slova! Je to skutečně hvězda zastupitelského klubu ČSSD. Proti ní je i p.Fujdiar kandidát Nobelovy ceny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rozpočet
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Kdo říká, že se hrnou sloužit lidem?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Reakce pana Ullische je zcestná
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Vyjádření pana Ullische působí, jako by bylo opsané z příručky "10 způsobů jak komunikovat s médii pro zastupitele a poslance ČSSD" - když nevím kudy kam, jakýsi princip solidarity se hodí a doplněn o útok na bohaté dobře manipuluje. Také není jasné, jakým způsobem by mělo město vytvářet pracovní místa - že by noví úředníci? Rozpočet je nejzásadnější věc, kterou zastupitelstvo schvaluje a je chvályhodné, že se alespoň na něm dokázali shodnout. To politicky odpovědné je.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Reakce pana Ullische je zcestná
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Nejkomičtější část Ullischova projevu ovšem byla, když kritizoval schodkový rozpočet, protože se tím zadlužují budoucí generace...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Reakce pana Ullische je zcestná
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
je to skutecne jako z ucebnice pro politiky v opozici, fraze jak se drou na celem svete. A sice jak na urovni komunalni, tak i v parlamentech. Neni divu, ze mimo osobniho obohacovani politiku neni nic konstruktivniho na obzoru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rozpočet je maximálně zodpovědný
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Jj, pan primátor se musí pochválit:-) Jenže problém je, že tohle tvrdil i loni touto dobou a jak to dopadlo? 90 rozpočtových změn z původních běžných 40. Takže o kvalitě a zodpovědnosti netřeba zatím hovořit. O tom, jaký je ve skutečnosti rozpočet 2012 a schodek, to by byla obsáhlejší debata. Ale pamatuju jeho sálodlouhé kritiky v minulosti i zde na deníku, no a dnes prezentuje skoro to samé dílo úplně opačně než jak ho před lety kritizoval. Divné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Schodek etc...
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Schodek 100mio Kč ? "Pouze?" To mi přijde stejně odpovědné hospodaření jako u jižních členů EU... Poplatek ze psa vyšší v paneláku než u někoho, kdo má psa na vlastním pozemnku ? U nás v paneláku jsou psi dva, není o nich vidu ani slechu, zato ty štěkající bestie vedle dělají vyrvál, že by zasloužili nakopat špičatou botkou do zadní části těla. Defekace naprosté většiny psů stejně probíhá na obecních pozemcích, nevidím tudíž důvodu zvýhodňovat vlastníky psů v rodinných domech...večer se pokusím najít, čím to odůvodnili. Investice do bazénu 180mio Kč, do silnic 25mio ? A to na provoz bazénu budeme doplácet a jezdit k němu po rozbitých silnicích (hlavně že si úředníci magistrátu nechali přednostně spravit asfalt na Moskevské, ale periferní části města jsou plné výtluků). Krása a nádhera.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Schodek etc...
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
Jasně poplatek ze psa je to hlavní TÉMA :-D p.s. ten nesmyslnej bazík nám tu nechalo duo Keřka + Hybner, doporučuji dát do huby jim :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Schodek etc...
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
U poplatku ze psů souhlasím maximálně..... Jestli chci psa b paneláku nebo v bytě, předpokládám, že v 99% pes kálí na veřejném prostranství a z 99% to nikdo po svém psu nesebere. A přesně naopak u rodinného domu.... Lidé jsou zvyklí si po svém psu uklidit svou zahradu (pozemek), a většinou to zvykově dělají, i pokus s ním jdou na veřejná prostranství. Pod tuhle úpravu se podepisuji!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 14.12.2011 reagovat
fakt k smíchu, nemohl by je někdo vrátit do reality ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Měl bych takový návrh. Rozdíl mezi karlovarskou ODS a ČSSD je tak mizivý, že by se jim možná vyplatila fůze. Mohlo by se to jmenovat třeba BEST (of exkomunist). K volebnímu poklesu by nemohlo dojít neboť k tomu aby někdo mohl ještě hodit hlas Zemanovi, Hybnerovi, Balcarovi, Vaněčkovi .... musí být člověk buď dementní nebo úplně šílený (Woody Alllen) a obojí je neléčitelné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Naprostý souhlas
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Stejně tomu je i u Homlky, Fujdiara, Ruseva a všech komunistů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Nemá te pravdu. S komunisty rozhodně nesouhlasím. Nicméně prošla tato strana očistou, když z ní odešli ti Tlustí, Kočárníci ... a založili si tu ODS. Sociální demokraté by byli také mnohem věrohodnější, kdyby tam neměli tak velké slovo bývalí komunisti nebo bývalí republikáni Miroslava Sládka (že pane Hybnere).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Nevšiml jsem si, že by nám tihle pánové prodávali baráky za babku spřáteleným Rusům, pronajímali teplárnu na věčné časy a postavili nějakou halu. Jsem možná skromnej, ale mně to stačí ... p.s. Neznám z nich osobně ani jednoho, zřejmě jsem žádného z nich nikdy ani neviděl..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tedy ty vyjádření socanů jsou
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Říká někdo, kdo se spojuje s komunisty, jen aby jeho rodina mohla mít korýtka. Dobrý vtip z OCJJ:-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Musí investovat
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Když někdo řekne myšlenku hospodářskou je zatracen. Jak může někdo schválit rozpočet když ve výhledu ani neuvažuje s penězi na účtech. Takže v roce 2015 podle schválených materiálů máme 6 milionů na účtech. Tedy bankrot. Někdo mi řekl nějak to bude. Mne učili v duchu Ludwiga Erhardta. Naučil jsem se ,ca hledal, Nestora Kirschnera.Takže si počkáme. To co bude je o selském rozumu.Pan Kulhánek má podle dvých slo dvěstě milionů bokem. V účetnictví je nemá, či má. Ale . Ta věta nikoho nezajímala. Vtéto situaci mu zbývají prodeje (kapitálové příjmy).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Musí investovat
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Nás starší učili, že v účetnictví je má dáti - dal! Nemá či má je asi nový pojem...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Musí investovat
Nezaregistrový uživatel 15.12.2011 reagovat
Vidíte pane Maco, cca 200 mil na vedlejší činnosti je letos, bylo i před rokem, dvěma atd. To, že rozpočet je připraven super, parádně apod je věc prezentace, skutečnost je jiná, bohužel. Pamatuji si vás z dřívějších vystoupení, myslel jsem, že vystoupíte i letos. Ale asi jste to vzdal. Nedivím se vám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT