Už podvanácté se jela rallye Střela, která tento rok nesla název Pongratz rallye. Nejlépe si během rychlostních zkoušek vedla posádka Martin Šikl a Martin Pešina na Mitsubishi EVO 9, která celé závody nakonec ovládla.

Celé závodní klání se neslo ve vzpomínce na Martina Vodehnala. „V roce 2006 jsme také pořádali závody. Bohužel s tragickými následky. Letos jsme se do přírodního parku Střela vrátili a zavzpomínali na Martina,“ poznamenal ředitel závodu Vladimír Slemenský.

Na start rychlostních zkoušek se nakonec postavilo čtyřicet devět posádek. „Normálně se závodí v osmi kategoriích. My jsme jich nakonec uspořádali jen šest. Spojili jsme A2 a A3 a také H1 a H2,“ přidal Slemenský.

Co to přesně znamená?

Odpověď je snadná. Kategorie H1 o obsahu 750 ccm byla sloučena s H2 do 1200 ccm. „Na trati spolu závodily trabanty společně se škodovkami MB 1000,“ vysvětlil ředitel závodu. Sloučení kategorií A2 a A3 spojilo monoposty až do obsahu 2,0 l.
„Jasnými favority byla dvojice Martin Šikl s Martinem Pešinou. Ti se také stali absolutně nejrychlejšími,“ dodal Slemenský.