VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Call centrum už pomáhá rok

Na pracovníky call centra se můžete obrátit i v případě, že budete potřebovat speciální poradenství, např. služby psychologa či jiných odborníků.

18.5.2007
SDÍLEJ:

ilustrační fotoFoto: Archiv

Skoro rok je již v provozu Call centrum služeb zaměstnanosti.

Odpoloviny loňského června operátoři odpovídají na telefonické a e-mailové dotazy, které se dotýkají služeb zaměstnanosti. Odzahájení provozu využilo služeb call centra kolem 10 tisíc klientů, přitom jenom od ledna do dubna letošního roku to bylo zhruba 5 700 lidí. „Nárůst dotazů je evidentní.

Stále více lidí o call centru ví a využívá jej,“ řekl Zbislav Morávek, vedoucí oddělení zprostředkování Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Přibližně třetina dotazů je v současnosti prostřednictvím e-mailů: „Preferujeme klientský přístup. I když odpověď na dotaz není v naší kompetenci, snažíme se klienta nasměrovat na správnou instituci nebo zdroj informací,“ dodal Morávek. Jedná se hlavně o dotazy pracovně–právní, které call centrum nevyřizuje, ale operátoři klientovi poradí, kamse s dotazem obrátit.

Stačí telefon

Klienty centra jsou jak zaměstnavatelé, tak především ti, kteří byli, jsou nebo budou v zaměstnaneckém poměru, a potřebují poradit. Call centrumje k dispozici v případě, kdy potřebujete radu při zprostředkování zaměstnání, evidenci na úřadu práce, při vyplácení podpory v nezaměstnanosti nebo rekvalifikaci. K dispozici jsou také informace z oblasti trhu práce či aktivní politiky zaměstnanosti. Co je hlavní výhodou call centra? Zájemci o informace už nemusejí osobně navštívit úřad práce. Stačí vytočit telefonní číslo 844 844 803 nebo napsat e-mail na adresu: callcentrum@mpsv.cz nebo kontaktni.centrum@mpsv.cz.

Pracovníků call centra se lze zeptat v případě pochybností třeba na to, jak postupovat při evidenci uchazeče na úřadu práce, jak se vypočítává podpora v nezaměstnanosti nebo na informace o rekvalifikaci o volných pracovních místech či práci v zahraničí.Ve směnnémprovozu vyřizuje dotazy klientů celkem 14 pracovníků, z toho 12 operátorů. „Na telefonické i e–mailové dotazy se snažíme odpovědět okamžitě. Uněkterých e-mailových dotazů se stává, že je nutná konzultace, pak žádost o informaci postupujeme na ministerstvo. Navětšinu dotazů se odpoví do půl hodiny,“ vysvětluje Oldřiška Němcová.

Informace Provozní doba: Od pondělí do pátku: 8–20 hod. Telefon: +420-844 844 803 Za hovor z pevné sítě zaplatí volající 1,53 Kč/min. vč. DPH. Cena hovoru z mobilní sítě činí 4,50 Kč/min. vč. DPH. e-mail: callcentrum@mpsv.cz www.mpsv.cz

18.5.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Studentské volby. Ilustrační foto.

Drahoš převálcoval Zemana. Takový byl výsledek Studentských voleb

Videosouhrn Deníku – 18.–19. ledna 2018

Husa bez provázku a výcvik lavinových psů: prohlédněte si videa dne

Vlekaři se děsí poplatků za odběr vody na zasněžování

Krušné hory – Za likvidační označili vlekaři v Krušných horách návrh Ministerstva zemědělství, které v připravované novele vodního zákona chystá zpoplatnit odběr povrchové vody.

VIDEO: Policejní honička po Slavkovském lese skončila až v závějích

Karlovarský kraj - Na známou tvář z galerky za volantem narazila policejní hlídka ve středu při večerní kontrole nedaleko Jankovického pramene ve Slavkovském lese.

To je peněz! Sbírka vynesla 180 tisíc korun

Cheb - Tříkrálová sbírka v Chebu po týdnu skončila.

AUTOMIX.CZ

Exoti na prodej: O těchto autech jste určitě nikdy neslyšeli. Ale můžete je mít

Přijde vám, že je aktuální vozový park na našich silnicích poněkud uniformní a nudný? Nezoufejte. Stačí si otevřít nějakou velkou celoevropskou inzerci, zadat jako značku „jiné“ a už se na vás hrne přehršel bizarních a zajímavých aut, která na silnici jen tak nepotkáte. My jsme vybrali šest z našeho pohledu nejzvláštnějších.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>