Lázeňský hotel Imperial Karlovy Vary slaví sté výročí od svého otevření v červnu roku 1912.

Tržby karlovarského hotelu Imperial za prvních pět měsíců roku 2012 podle jeho ředitele Jiřího Švaříčka vzrostly ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 17 323 tis. Kč na 136 029 tis. Kč, což představuje meziroční nárůst o 12,7 %.

Stejně jako v minulých letech byl dominantní podíl tržeb realizován v segmentu medicínsky pojaté komplexní lázeňské péče. Hotel ve sledovaném období navštívilo 4 163 hostů, z toho bylo 3 943 cizinců a 220 tuzemců. Obsazenost se díky tomu oproti loňsku zvýšila o 4,9 % na 83,2 %. Mírně stoupl počet návštěvníků z České republiky (nárůst o 0,5 % na 1,6 %), který tak převýšil podíl hostů z Německa (pokles o 1,2 % na 1,4 %).

Nejdůležitějšími trhy stejně jako v předchozích letech zůstávají Rusko a Ukrajina.

U příležitosti stého výročí svého založení realizoval Imperial reklamní kampaň spojenou s tipovací soutěží „TIP 100 IMPERIAL" o luxusní čtrnáctidenní pobyty pro dva v celkové hodnotě přesahující milion korun, která poběží až do konce roku 2012.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce Imperial," říká Jiří Švaříček a dodává: „Přestože je soutěž primárně určena pro tuzemský trh, jsme mile překvapeni velkým zájmem návštěvníků jejích internetových stránek, kteří se prostřednictvím jazykových mutací připojují ze zahraničí. Díky tomu oslovujeme stávající i potenciální zákazníky jak v ČR a na Slovensku, tak v Ruské federaci, Německu, Ukrajině, Spojených státech amerických, Velké Británii, Kazachstánu a dalších zemích."