Znáte také recept na to, jak s nepříznivou ekonomickou situací bojovat? Přihlaste se do projektu KRIZI NAVZDORY a podělte se s námi o Vaše zkušenosti!

S novým projektem přichází Hospodářská komora České republiky, PricewaterhouseCoopers a Česká televize. Smyslem celého projektu je představit malé a střední firmy, které krize světové ekonomiky neporazila a naopak je přinutila k efektivním krokům. Na základě poskytnutých informací vybere odborná porota podniky z různých průmyslových oblastí a ty budou moci své postupy v řízení ukázat na reálných příbězích. Česká televize pak jednotlivé firmy představí prostřednictvím dokumentů vysílaných v atraktivních časech.

Chcete se i vy podělit o své zkušenosti? Rozhodli jste se prezentovat své služby celému trhu? Chcete upozornit na nové trendy v podnikatelském prostředí a zasadit se o zlepšení ekonomické situace v zemi? Víte, jak efektivně pracovat s financemi?

Přihlaste se! Stačí vyplnit dotazník

Neváhejte a přihlaste se do projektu KRIZI NAVZDORY! Stačí vyplnit jednoduchý dotazník a zaplatit registrační poplatek ve výši 5000 Kč. Pokud budete vybráni, dostanete se až mezi 30 společností, které se mohou prezentovat prostřednictvím televizní obrazovky a navíc specialisté posoudí a zhodnotí vaše protikrizové kroky. Získat navíc můžete i nové obchodní partnery jak u nás, tak i v zahraničí.

I když váš podnik do třicítky firem vybrán nebude, také vy se dočkáte odborného zhodnocení a získáte možnost představit se v časopise KomoraCZ jako účastník projektu. Divokou kartu pak obdrží podnik, který provedl inovativní kroky, nemůže však zaplatit pětitisícovou částku, ale byl nominován některou krajskou hospodářskou komorou. O udělení divoké karty ale musíte požádat buď příslušnou krajskou komoru, nebo Profesní unii.

Do projektu se můžete registrovat na stránkách www.komora.cz až do 31. ledna roku 2010. Vyhlášené subjekty se dočkají ocenění během měsíce března.