A své plány začal realizovat. Po třinácti letech přemlouvání má v Karlových Varech zastoupení značka Chanel.

„Říkejme si, co chceme, ale turista si město zařadí pohledem na hlavní třídu. Vidí, jaké značky tam jsou a nejsou, a hned ví, kolik významných a bohatých návštěvníků město přiláká,“ vysvětluje. Podle Šmuclera není důležité, že většina turistů si nic nekoupí. „Pravidla špičkových firem jsou nesmlouvavá a samotné otevření jejich prodejny je povýšení. Už v roce 1997 jsem zde chtěl mít zastoupení kosmetiky DIOR, Chanel a Guerlaine, francouzského hvězdného trojlístku. Znovu a znovu jsme se snažili partnery v Paříži přesvědčit, že si to město i my zasloužíme. Třináct let práce a je to tady, “ říká Roman Šmucler, majitel společnosti Asklepion-Lasercentrum.

Ta v Karlových Varech provozuje medicínské kliniky a kosmetická centra a prodej kosmetiky Chanel otevřela ve své prodejně v hotelu Dvořák a přidala ji tak k Dioru, Guerlainu a Orlanu. „Na prodeji špičkové kosmetiky zbohatnout nelze, v konkurenci prodejů přes internet je těžké obstát. Nám jde však o to, aby nejen návštěvníci lázní měli pocit, že město s nimi drží krok a uspokojí i nejnáročnější návštěvníky. Pokud budeme vnímáni jako špička, nemůže se nám to všem nevyplatit,“ vysvětluje. Centrum je zamýšleno jako místo, kam si jdou ženy užít radost. „Není podstatné, že třeba nakonec nakoupí jinde, hlavně že se do lázní vrátí,“ dodal.