První číslo časopisu Promenáda, který je karlovarským návštěvníkům rádcem, průvodcem a společníkem, vyprovokovali Američané. „V roce 1991, tři roky po sametové revoluci, se život v Karlových Varech natolik proměnil, že se v něm nevyznali nejen přijíždějící návštěvníci, ale ani obyvatelé města. Lázeňské hotely získaly nové vlastníky a nová jména, autobusové linky měnily své trasy a obchody? Z drůbežárny se stalo květinářství a tam, kde byly obchody s oděvy sídlily realitní kanceláře.
Američtí lektoři, kteří do města přijeli, netušili, kam si jít nechat opravit boty, zuby, hodinky, a právě oni dali podnět ke vzniku časopisu Promenáda, který dodnes tyto informace pro návštěvníky města zveřejňuje,“ zavzpomínal na podnikatelské začátky majitel vydavatelství promenáda Petr Kulhánek. Měsíčník ovšem založila jeho matka Jitka Kulhánková a Petr převzal zavedené vydavatelství právě od ní. Podnikatelské aktivity zahájila Jitka zcela svérázně. Redakci zřídila ve vlastní kuchyni a první číslo Promenády rozvážel kočár tažený koňmi se sličnými studentkami v kostýmech evokujích zlatou éru lázeňství. Právě ony rozdávaly první výtisk časopisu kolemjdoucím.
V roce 1999 nabídlo vydavatelství časopis stejného jména i zaměření také návštěvníkům Mariánských Lázní. „V roce 2007 nastal zlom. Promenáda se proměnila v lázeňský informační časopis s celokrajskou působností. Lázeňský čtyřúhelník, Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně a Jáchymov tak získávají plnohodnotný informační servis včetně plánů měst, přehledů městské dopravy, programů kultury, sportu, výletů, pozvánek, zkrátka všeho, co potřebuje návštěvník v tom kterém městě vědět,“ vysvětlil náplň časopisu Promenáda Petr Kulhánek. Ten se se kromě vydavatelství věnuje i cestovnímu ruchu a i zde zaznamenal výrazné úspěchy. Byl zvolen generálním sekretářem Světové fedarace novinářů v cestovním ruchu.