Ojedinělý způsob prezentace vymysleli marketingoví specialisté pro Léčebné lázně Jáchymov. V jejich „barvách“ jezdí po Praze tramvaj číslo 23. Cestující se v ní mohou svézt například kolem Pražského hradu, Karlova náměstí a po dalších pamětihodnostech hlavního města. „Je to vlastně druhá část naší propagační akce v Praze.

Té, takříkajíc tramvajové, předcházela kampaň v pražském metru v lednu a únoru letošního roku. Reklamní banery tehdy visely podél eskalátorů. Tato část akce byla zaměřená na to, aby se jméno jáchymovských lázní dostalo do povědomí veřejnosti. Tramvaj už inzeruje konkrétní možnosti využití radonových lázní. První vůz propaguje léčebné pobyty, druhý pak náš wellness program,“ konstatoval Eduard Bláha, generální ředitel akciové společnosti Léčební lázně Jáchymov.

Mezi dalšími lázeňskými organizacemi vzbudila podle Bláhových slov tato akce určitou závist. „Některé už začínají pracovat na vlastní kampani podobného typu,“ upřesnil Eduard Bláha, který od 4. dubna stojí v čele Svazu léčebných lázní České republiky. Reklamní kampaň má podle jeho slov hlavně zvýšit povědomí veřejnosti o možnostech radonových lázní.

Už má dokonce i první konkrétní výsledky: S jejím rozjezdem se rapidně zvedl počet návštěv na internetových stránkách jáchymovské lázeňské organizace. „Do doby, než jsme kampaň odstartovali, se denně na naše stránky podívalo v průměru 250 lidí. Jakmile se v metru objevily reklamní poutače, vzrostl počet návštěv o sto procent! Po skončení první části naší propagace sice opět klesl, ale už ne na původní hladinu 250 vstupů. Stabilně se dnes drží na čtyřech stovkách,“ pochvaloval si výsledky marketingové akce Bláha.