Spot s cestovatelskou tematikou do tří minut získala portugalská produkce Sara Reis a Slideshow s jejich Turismo Centro Portugal – Preferred Destination ECTAA´s 2017. První místo za promo spot delší než tři minuty si odnesla další rakouská produkce. Tentokrát to byl Goeff Tompkinson se svým Upper Austria – An incredible journey.

V kategorii cestovatelský film s dokumentární tématikou bodovala Indie. Amartya Bhattacharyya a jeho Benaras-the unexplored attachments. V kategorii amatérských krátkých filmů/ vlogů s cestovatelkou tématikou vyhrála Velká Británie a Benjamin Sadd s jeho DugOut.

Pozadu s předáváním cen nebyl ani TourRegionFilm

Hlavní cenu v kategorii Propagační spoty s tematikou cestování do 10 minut si odnesl Petr Kašpar a jeho Zkus Kuks. Zato nejlepšími v kategorii Dokumentární film s tématikou cestování do 60 minut, včetně televize a online programů získaly Národní klenoty II. Otty Kalluse, Jiřího Nováka a Romana Vašíčka.

V amatérských a krátkých filmech zvaných vlog s tématikou cestování do 60 minut získalo Afgánské odmítnutí Markéty Hanákové a Lumíra Mikulenka. Posledním oceněným v kategorii mobilní aplikace a webové stránky byla Moravia – Silensian Tourism a jejich Oficiální průvodce po severní Moravě a Slezsku.