Po příjezdu do Lázní parní vlak obdivovali děti i dospělí a také spolu s čerty, anděly i Mikulášem se před lokomotivou vyfotili. V lázeňském městě ovšem lokomotivní četu Všudybylky čekala celá řada povinných úkolů. Do lokomotivy bylo potřeba doplnit vodu, topič musel vysypat popel a bylo také nutné řadu míst na lokomotivě pečlivě promazat.

Zdroj: Antonín Hříbal

Lokomotiva vážící osmdesát pět tun může uhánět až osmdesátkou. V provozu patřily tyto lokomotivy k nejzdařilejším u ČSD. Byly velice spolehlivé bez závad, ale také rychlé a úsporné. A právě podle svého rozšíření si získaly přezdívku Všudybylka.

Tato lokomotiva, která byla v čele mikulášského vlaku v Mariánských Lázních, dojezdila koncem sedmdesátých let v depu Letohrad. V muzeu v Lužné u Rakovníka byla opět zprovozněna a v současnosti je zde udržována a provozována jako funkční exponát.

Vlekaři a lyžaři v Kraslicích přijdou o další sezonu
Vlekaři a lyžaři v Kraslicích přijdou o další sezónu