„Ředitelství silnic a dálnic mě ujistilo, že na jeho stanovisku o reálném dokončení dálnice D6 do roku 2025 se nic nemění," poznamenal Pánik.

Podle Pánika neměl původní harmonogram s datem dokončení v roce 2029 logiku. „Dálnice D6 se stala mojí prioritou. Okamžitě jsem začal s Ředitelstvím silnic a dálnic řešit úpravu původního termínu dostavby," řekl Pánik. Výsledkem jednání je souhlas ŘSD, že lze dostavbu D6 na území Karlovarského kraje zkrátit do roku 2025. Tempo budování D6 je možné zrychlit díky zařazení trasy do transevropské dopravní sítě TEN-T. Tento fakt umožní čerpat na dopravní stavbu v nadcházejícím dotačním období finanční prostředky z Evropské unie.

Na dostavbu dálnice D6 má kromě jiného vliv opakované posuzování dopravních staveb z hlediska jejich vlivu na životní prostředí. I proto se premiér Bohuslav Sobotka setkal s předsedou Evropské komise Jean- Claudem Junckerem, aby s ním jednal rovněž o této problematice. Jednání skončilo úspěchem, z jeho závěru plyne, že stát může pokračovat v dostavbě páteřní infrastruktury. A to v případě deseti staveb, na které chce využít finance z EU. Podle hejtmana Karlovarského kraje Martina Havla (ČSSD) to umožní zahájení tří plánovaných akcí na D6 podle původního předpokladu, tedy v roce 2017. „Jde o obchvat Řevničova, Lubence a úseku Nové Strašecí Řevničov. Stavět se má začít už příští rok," uvedl hejtman.