Jeho slavnostní otevření dopravního se konalo včera za účasti představitelů města. „Nový terminál stál 37 milionů korun, přičemž 85 procent činily dotace, a toz Integrovaného regionálního operačního programu,“ připomenul náměstek primátorky Petr Bursík (ODS).

Dodal, že autorem architektury je Petr Franta, realizátorem Videst. „Snažili jsme se, aby budova nádraží byla s terminálem opticky stejná,“ upřesnil Bursík.

Součástí dopravního uzlu jsou nejen nová autobusová nástupiště opatřená moderními informační tabulemi, ale i stanoviště pro taxi a fontánka.

Práce u Horního nádraží ale ještě nekončí. Je potřeba dokončit sadbové úpravya dodělává se i jedna z navazujících křižovatek, přestavba další je už hotová. Tyto práce na komunikacích si vyžádají náklady ve výši 2,2 milionu korun.

Otázkou ještě zůstává, co bude s nevzhlednoua masivní opěrnou zdí pod Horním nádražím nad Thälmannovým mostem. „Přemýšlíme, že bychom tam nechali udělat nápis Horní nádraží Karlovy Vary a oslovili na to nějakého grafiťáka,“ řekl náměstek.