Což ostatně dokladuje dopravní značka. Místo toho, aby šoféři kamiony obrátili a volili jinou trasu,vulgárně na něj pokřikují. Slova co je mu do toho, kudy oni jezdí, patří k těm mírnějším. Vulgarity typu …ty ču… jsou samozřejmostí. A kamiony se valí přes most dál. „Vyřešilo by to výraznější značení a častější policejní kontroly. Už jsem dnes jednal na krajském úřadu, Krajské správě a údržbě silnic a i s policií. Snad nám vyjdou vstříc," uvedl starosta Tůma. Kromě něj kontrolují most i lidé v Šemnici. „ Tady snad vznikne domobrana," obává se starosta. Jeho obavy jsou oprávněné. Když se koncem loňského června lidé ze Šemnice konečně dočkali zprovoznění tamního mostu, oddechli si. Kvůli jeho havarijnímu stavu byl uzavřen a Šemnice tak byla Ohří rozdělena na dvě části. Než se dostali z jednoho břehu na druhý, museli ujet 26 kilometrů. Tak dlouhá ta objížďka byla.

Celkové náklady stavby činily cca 3,7 milionů, které uvolnil Karlovarský kraj ze svého rozpočtu. „V rámci opravy mostu bylo provedeno zesílení stávající příhradové konstrukce jejím zdvojením v jednom mostním poli, dále byla provedena výměna, oprava a doplnění všech poškozených částí ocelové konstrukce mostu a byla položena nová dvouvrstvá dřevěná mostovka. Součástí akce byla také sanace stávajících kamenných opěr a pilířů mostu," uvedla Andrea Bocková, krajská mluvčí. Nosnost mostu byla zvýšena až na 10 tun pro normální zatížení, 16 tun pro zatížení výjimečné. Což někteří řidiči ignorují a cestu si zkracují. Podle Zdeňka Pavlase, ředitele Krajské správy a údržby silnic Karlovarského kraje, je možné s nimi zahájit správní řízení pouze tehdy, pokud budou na mostě přistiženi a vozidlo zváženo. „Jinak nemůžeme dělat nic. My nemáme žádnou represivní složku. Budeme ale jednat o součinnosti s policií," uvedl.