V rámci revitalizace portfolia a vizuálního sjednocení všech výrobků byla původní černá etiketa nahrazena černo-červenou kombinací v designu ostatních výrobků firmy.
„Novou etiketu připravil anglický designér Martin Blunt, který je také autorem vizáže v březnu představeného prémiového likéru Cordial. Kromě etikety KV 14 byla změněna i barva skla láhve ze zelené na hnědou, jež nyní dává vyniknout červené barvě nápoje,“ uvedla Eva Kotýnková, manažerka komunikace firmy Jan Becher.
„Bylinný aperitiv KV 14 byl na trh uveden v roce 1966. Záhy dostal přezdívku 14. karlovarský pramen, po vzoru své starší a známější sestry becherovky. Velmi suchý karlovarský originální nápoj se vyznačuje tmavočervenou barvou, kterou mu dává obsah červeného vína,“ dodala Kotýnková.
Podle ní je nápoj určen příznivcům hořkých alkoholů, vyhledávajícím lihoviny bez cukru. „Podává se vychlazený jako aperitiv, ale vhodný je i jako digestiv. Velmi dobře chutná s pomerančovým džusem, jež vyváží jeho výraznou hořkost a vytvoří tak osvěžující long-drink. KV 14 má obsah alkoholu 40 %,“ informovala manažerka.
Změnou vzhledu produktu KV 14 dochází ke kompletnímu sladění produktové řady firmy Jan Becher čítající nyní tři výrobky - becherovku, sladký prémiový likér Cordial a suchý aperitiv KV 14.