Bilboardy, plakáty a další propagační materiály budou mít společného jmenovatele v podobě moderní kliky hotelového pokoje. Ta je opatřena závěsným oznámením, avšak nikoliv s nápisem „nerušit!“, ale s přívětivým „vítejte kdykoliv“.

Motiv přívětivé pokojové kliky doplňují oblasti, které mohou Karlovy Vary svým hostům nabídnout. V první fázi kampaně se Karlovy Vary profilují jako město lázní kultury a sportu. Zvláštní pozornost je zaměřena na speciální lákadla, jakými jsou například festivaly (a nejenom ty filmové) nebo golf. Nová grafická image města bude podpořena také webovými stránkami karlovyvary650.cz, které by měly být spuštěny hned po Novém roce.

Logo k 650. výročí založení města, stejně tak, jako nová grafická image, pocházejí z dílny agentury Digitainment. Celkové náklady na zlepšení image Karlových Varů přijdou radnici na 2 miliony korun. Kromě toho u příležitosti jubilea vyšla aktualizovaná verze knihy Karlovy Vary – město lázní a pramenů ve dvou jazykových verzích (českoruská nebo německo anglická), na které se podílel kolektiv autorů. Dále byla vydána kniha autorů Hanyková – Strnad Karlovy Vary od A do Z. V souvislosti s ohlasem na její údajnou předraženost primátorka uvedla, že zmíněná částka 1,7 milionu zahrnovala celý balík projektů, z něhož přišlo na tuto knihu pouze 380 tisíc.

Vyšla také sběratelská edice kalendáříků s vyobrazením historických poštovních známek s karlovarskými motivy a rovněž limitovaná série nástěnných kalendářů s grafikou od Eduarda Milky. „Těchto kalendářů je pouze 65 kusů a ten s číslem 1 obdržel od nás prezident Václav Klaus,“ řekla primátorka Vlková.