Podle Ondřeje Kubaly, mluvčího společnosti, obě předpokládají, že v rámci rekonstrukce dojde k demolici původně provizorní přístavby hlavní budovy nádraží.

„Zatím nemohu potvrdit, že se bude na původním projektu něco měnit. Hledáme ovšem optimální variantu rekonstrukce a zároveň pracujeme na jejím ekonomickém odůvodnění,“ konstatoval Kubala.

„Věřím, že jsou jednání mezi Grandi Stazzioni a Českými drahami na dobré cestě,“ komentoval vývoj situace Martin Hamšík, mluvčí společnosti Grandi Stazzioni, která si od Českých drah pronajala tři česká nádraží – hlavní v Praze, horní v Karlových Varech a mariánskolázeňské.

K tomu, kdy by mohla jednání vyvrcholit a odstartovat tak rekonstrukci karlovarského nádraží, se ovšem nevyjádřil. „Jde hlavně o kvalitu dohody. Nechceme se proto omezovat šibeničními termíny,“ vysvětlil.