„Když byla hotová asi čtvrthodina, s hrůzou jsem zjistil, že nejsem ani v polovině. A příběh jsem potřeboval dovyprávět,“ přiblížil zrod díla oceněného cenou poroty letošního Tourfilmu v kategorii propagace komerční turistiky Michal Caban.

Na řadu tedy přišly „nůžky“ střihače Vojtěcha Kopeckého. Bylo totiž nutné upravit snímek, který balancuje na rozhraní dokumentu a reklamního filmu, do požadované délky. „Byl to velice bolestivý proces. Ať jsem dělal, co jsem dělal, nepodařilo se mi to na deset minut zkrátit. Návštěvníci Muzea Becherovky tak uvidí jedenáctiminutovou verzi,“ doplnil režisér.

Ústřední postavou, vypravěčem a cestovatelem časem je v díle Dr. Christian Frobrig, který je rovněž podepsaný pod světoznámým karlovarským likérem. „Nápad zakomponovat do příběhu tuto figuru je manažerky muzea Karolíny Nožičkové. A nutno podotknout, že je to nápad skvělý,“ pochválil manažerku muzea Caban.

Celý snímek, tedy v nezkrácené verzi, trvá 26 minut. „Plnou verzi ovšem čeští diváci neuvidí. Možná, že ji použijeme k propagaci značky na zahraničních trzích,“ vysvětlila Karolína Nožičková.