Nové sportovní dresy pro představitele města, poštovní známka s emblémem lázní a Karlovy Vary ve filmu, jehož scénář se už údajně připravuje. Tak vypadá činnost PR agentury, kterou si karlovarská radnice najala na zlepšení image města.

Na vylepšení vizitky nejznámějších lázní získala pražská mediální agentura Digitaiment Patrika Nachera od karlovarské radnice přes dva miliony korun. Nástin projektu, jak Karlovy Vary v České republice propagovat, už radním předložila.

Mottem pro získání lepší image města, o němž se běžně hovoří jako o ruské gubernii, má být výročí 650 let založení, které bude mít jednotné logo. „Vše, co jsme připravili, vám neprozradím. Tak jsme se s magistrátem domluvili. Navíc je vše ve stadiu jednání, některé z navržených akcí ani nemusejí realizovat. Základem bude jednotné logo 650 let od založení Karlových Varů,“ uvedl Nacher.

Podle Jakuba Kaválka, mluvčího radnice, připravuje městem najatá PR agentura tvorbu konečného loga Karlovy Vary 650 let, pracuje na logomanuálu a dokončuje podklady pro speciální webové stránky k 650 letům města. „Agentura navrhne také prezentaci představitelů města v médiích,“ upřesnil Kaválek.

Podle opozičních zastupitelů se práce PR agentury zcela míjí účinkem. „Tito manažeři byli přece najati na to, aby pracovali na vnitrostátním public relation města. To nemá s výročím 650 let Karlových Varů vůbec nic společného,“ uvedl zastupitel Petr Kulhánek (Karlovarská občanská alternativa). Podle Kulhánka na těchto oslavách pracuje město chaoticky.

„Jedna ruka neví, co dělá druhá. Je to naprosto nepřehledné. Navíc už zpracované logo k výročí je graficky nezvládnutelné, připomíná trendy sedmdesátých let minulého století,“ dodal Kulhánek, podle něhož by město mělo i na takové akce peníze vynakládat účelně a transparentně.