Stavba karlovarské multifunkční haly je sice ještě takřka v plenkách, aréna už má ovšem svého ředitele. Na základě výběrového řízení se jím stal bývalý karlovarský zastupitel Milan Bártl.

Konkurenci kolika zájemců jste musel ve výběrovém řízení čelit?
Tuto informaci nemám. To vědí jednatelé, kteří výběrové řízení připravovali.

Co říkáte tomu, že vaše jméno bylo v souvislosti s ředitelem KV Areny skloňováno už před třemi měsíci?
Rada města potřebovala někoho, kdo bude tuto funkci vykonávat do výběrového řízení. Tím jsem byl pověřen já. Takže možná odtud pramení tyto spekulace.

V Karlových Varech nejste osobou neznámou. Byl jste zastupitelem, a vaše působení v zastupitelstvu nedopadlo zrovna slavně. Měl jste tehdy problémy s černou stavbou v Hůrkách…
Nemyslím si, že dopadlo neslavně. Vedle zastupitele jsem byl radním, předsedou komise pro nakládání s majetkem města a členem finančního výboru. Za mého působení ve funkcích došlo ke změně koncepce nakládání s majetkem města, zredukoval se počet realitních kanceláří ze čtyř na dvě a rozdělila se správa nebytových a bytových prostor v majetku města. To nepovažuji za neúspěch.

Vraťme se ale k multifunkční hale. Myslíte si, že by se na ní dalo ještě něco zlepšit?
Záleží na úhlu pohledu. Karlovarský kraj si rozhodně podobnou stavbu zaslouží.

Myslím tím ale avizovanou multifunkčnost, která se smrskla na „hokejovost“.
Tak tomu není. Svědčí o tom i nedávné usnesení rady města, díky němuž se upravil projekt tak, aby hala mohla sloužit i jako velkokapacitní kino. Už podle původního návrhu je přitom multifunkčnost celého projektu daná. Mohou se v něm pořádat sportovní, kulturní i společenské akce, teď k tomu přibylo ještě kino.

Myslíte si, že si hala dokáže na sebe vydělat?
Z hlediska provozních nákladů stoprocentně. Co se týká umořování investice, to je běh na delší trať.

Co bude první věc, kterou uděláte, až se oficiálně ujmete funkce?
Budu pokračovat v komunikaci s investorem a dodavatelem stavby, začnu také pracovat na základním programovém rámci po zprovoznění areálu. Neopomenu ani otázky marketingu a PR. Všechny tři věci přitom spolu velice úzce souvisejí.