Kategorii Nejlepší jednotná kampaň dokonce karlovarské inocentrum vyhrálo. Zlato si odneslo za ucelenou kampaň Město zážitků, jejímž cílem bylo oživit cestovní ruch po první pandemické vlně. „Mezi více než 200 projekty se na předních příčkách umístily hned dva, které naše infocentrum vloni realizovalo. Druhé místo v kategorii Nejlepší elektronický projekt získal informační web Karlovy Vary Region Card, který do roku 2020 vstoupil ve zcela novém designu a byl rozšířen o intuitivní on-line prodej turistické karty,“ pochlubil se ředitel infocentra Josef Dlohoš.

Nebylo to poprvé, co se karlovarské centrum objevilo mezi těmi nejlepšími. V roce 2014 vyhrálo kategorii Nejlepší turistický portál, o rok později triumfovalo v kategorii Nejlepší elektronická komunikace, v roce 2017 pak obsadilo 2. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň a v sezoně 2018/2019 se umístilo na 3. místě za Nejlepší turistický produkt.

Ilustrační foto.
Žena na prodeji pervitinu vydělala stovky tisíc korun