Když špatně parkujete, odtáhnou vám auta. To je ta špatná zpráva. Ta ještě horší je, že pokud u sebe nemáte patřičnou hotovost, auto si nevyzvednete. Složenku odtahová služba totiž nevydává. Ovšem ještě drsnější zážitek má za sebou žena, která se s dvouměsíčním miminkem ocitla v takřka neřešitelné situaci. Scénář je stejný. Špatně zaparkovala a vůz jí odtáhli. S dítětem v náručí doklopýtala do kanceláře odtahové služby v domnění, že tím celá nepříjemná anabáze pro ni končí. Omyl.
Zaměstnanec firmy Bečvář Assistance jí sdělil, že za odtah musí zaplatit 1 100 korun. S tím žena počítala. Za odtah se prostě platí. Ovšem celou požadovanou částku u sebe neměla. Chybělo jí dvacet korun. A co se dozvěděla? „Jděte si je sehnat. Jinak vám auto nevydáme." Žádost o složenku odtahová služba zamítla. Požaduje pouze hotovost. Ona žena měla štěstí, že jí na pomoc přijel přítel. Jinak by se v zimním počasí prošla s miminkem v náručí ze Západní ulice zpět do města, z bankomatu vyzvedla dvacet korun a vrátila se pro zabavené auto. Nehorázné? Podle Zdeňka Jánského, který ji zkřehlou v areálu odtahové služby vyzvedl, je to slabé slovo. „To není vstřícný, ale odporný přístup. Automaticky z nás dělají neplatiče. Je to pouhý alibismus, o lidském jednání nemůže být ani řeč," rozhořčil se. Postup odtahové služby řešil na magistrátu i na městské policii. Všude se ale dozvěděl to samé. Odtahová služba postupovala správně.
Pavla Pulkrta, manažera firmy Bečvář Assistance, to vše velmi mrzí. „Kdybych byl ve firmě, sám bych ženu do města odvezl. Zákazníkům se snažím vždy vyjít vstříc. Naši zaměstnanci to ale udělat nemohou, porušili by vnitřní předpisy," vysvětlil. Na dotaz, proč firma nevydává složenky, dodal, že to nelze. „Lidé nám dávali i věci do zástavy, nezaplatili a peníze musel uhradit zaměstnanec. Hotovost požadujeme na základě plné moci od magistrátu," vysvětlil.