Také podle současného ministra dopravy Dana Ťoka je R6 strategická dopravní tepna a cesta po ní z Prahy do Karlových Varů není ideální. R6 je znovu jednou z priorit Ministerstva dopravy, opravy ale budou postupné. Letos bude dokončen úsek u Lubence, pak bude následovat obchvat Lubence a Nového Strašecí. Ministerstvo bude také investovat 200 milionů do oprav dalších silnic v Karlovarském kraji.

A další desítky milionů korun Ministerstvo dopravy převedlo krajům na údržbu silnic II. tříd.

Podle ministra Ťoka, ale také podle ministra financí Andreje Babiše (ANO) je nutné kroky v dopravních investičních akcích zrychlit. „Ať je to výběr dodavatele nebo výkup pozemků a úprava zákonů," uvedl Andrej Babiš. Podle něj má výstavba nových dálnic deset let zpoždění. „Zaspali jsme dobu. Nikdo je neprojektoval," pokrčil rameny.

Jenomže to by se mělo změnit. Ministerstvo dopravy zkouší i nové metody, jak stavbu rychlostních komunikací a dálnic zrychlit. Naříklad PPP projekty. „To už jsou konkrétní přísliby. My to připravíme na výstavbu, uvolníme peníze a soukromému investorovi předáme. Příprava je základ všeho," míní Andrej Babiš. Podle něj jsou také problematické některé zákony z Bruselu a nejraději by viděl, kdyby byl v případě oprav silnic a dálnic vyhlášen tak zvaný národní zájem jako za Bati v roce 1937. Primátor Petr Kulhánek si neodpustil poznámku, že R6 upadla v žebříčku priorit Ministerstva dopravy, ale ocenil posun a zájem o R6 současného ministra dopravy Dana Ťoka.

Také poslanci parlamentu za Karlovarský kraj se silnici R6 věnují a snaží se, aby práce na jednotlivých úsecích pokračovaly co nejrychleji. „V tuto chvíli je největší překážkou výkup soukromých pozemků," uvedla poslankyně Markéta Wernerová (ČSSD). Podle ní věnují hodiny práce této silnici i starostové obcí a lidé z vesnic na trase R6.

Poslankyně Wernerová protlačila zařazení dostavby R6 do programového prohlášení vlády ČR.