Ta překlene kolejiště rekonstruovaného horního nádraží a není to žádný levný drobeček. Jde o dvousettřicetitunový kolos za 30 milionů korun. A navíc poslední, který vyrobily vítkovické strojírny. „Stihli jsme to, vlastně to byla poslední zakázka,“ oddechl si náměstek Bruštík, protože vítkovické strojírny spadly do insolvence. Zpracovatelem projektu je společnost Pontika. Délka lávky včetně přístupového schodiště a zároveň rozpětí oblouku činí 80,5 metru, šířka lávky v místě nástupu na schodiště u výpravní budovy činí 8,9 metru. Šířka na lávce je tři metry a výška vrcholu oblouku nad pochozí plochou je 5,7 metru. Vrchol oblouku nad kolejištěm se vypíná do téměř 13 metrů a převýšení pro pěší činí 7,2 metru. Délka obloukové ocelové konstrukce osazované jeřábem přes kolejiště je 67,5 metru a hmotnost obloukové ocelové konstrukce osazované jeřábem je 88 tun. Lidé určitě ocení i dva výtahy, a to i pro cyklisty.