Což je podle oponentů cena podseknutá, navržené řešení utěsní prostor před Tržnicí, který by například podle zastupitele Jiřího Kotka (ALTERNATIVA) měl zůstat prostranstvím otevřeným, a dopravu zde ještě více zahustí. „Ve studii jsem našel mnoho dobrých architektonických a technických nápadů, ale návrh je to nepřijatelný. Vraťme terminál zpět k dolnímu nádraží a s centrem jej propojme," navrhl Kotek. Terminál v centru města odmítlo i hnutí O co jim jde?!, za něž se ke stavbě odborně vyjadřoval Josef Janů (Piráti). Ten vedení města položil otázky přímo na tělo. „Proč je terminál právě u Tržnice? Jaký byl finanční limit pro řešení? Jak bude zajištěno financování?" ptal se. Investiční náklady jsou podle Janů evidentně podhodnocené, skutečnou cenu lze očekávat někde okolo 1,5 miliardy korun. Na oponentuře proti návrhu nového dopravního uzlu Josef Janů spolupracoval s Milanem Rusevem, Josefem Plašilem a Otou Řezankou. Podle nich je terminál urbanisticky řešen chybně, prodlouží trasy MHD, zkomplikuje přestupy a jeho provozní náklady budou drahé. Dalším zastupitelům chyběly návrhy variantního řešení. „Tento návrh mě děsí. Terminál je podle něj umístěn v prvním ochranném pásmu Vřídla, což je velké riziko," zdůraznil zastupitel Pavel Bouška (Karlovaráci).

„Do Karlových Varů by tak na nový terminál nemusel nikdo přijíždět, protože město by nemuselo mít léčivou vodu," varoval zastupitel Bouška vedení města. Také zastupitelka Věra Bartůňková (KSČM) terminál nepodpořila. „Zastavíte celé centrum města, přitom je volná plocha u dolního nádraží. Po minulém vedení nám tady zůstal jako pomník KV Arena, po vás může jako pomník zůstat tento terminál," rýpla si do vedení města. Podle primátora Petra Kulhánka (KOA) byl ale záměr stavby nového terminálu diskutován dlouhodobě a město se musí pohnout z místa. Mimo jiné chce na tento nový dopravní uzel čerpat evropské dotace, a žádost je proto třeba podat rychle. „Studie nového terminálu je pro mne nejpřijatelnější, technicky ověřená a já neznám jinou, lepší variantu," uvedl primátor a dodal, že každý návrh bude vždy vzbuzovat polemiku. Stejně tak nový terminál podpořil i zastupitel Petr Bursík (ODS), podle něhož opozice jenom bouchá klackem do vody, a Jiří Neumann (KOA), který včera na postu radního vystřídal Vlastimila Lepíka (KOA). Ten se této funkce vzdal. „Je to dobře vymyšlené, zdůvodněné a vysvětlené kritérii efektivity a racionality," uvedl nový radní. Jenomže opoziční zastupitelé trvali na svém a hnutí O co jim jde?! podalo kvůli stavbě terminálu čtyři návrhy na usnesení. Vypracování rozboru ekonomických nákladů a zdůvodnění umístění terminálu v prostoru Varšavské ulice a předložení reálných celkových investičních nákladů prezentovaného návrhu zastupitelé většinou hlasů schválili, ale odmítli návrh, aby rada požádala ČKAIT o vypracování kvalifikované expertizy existujícího řešení terminálu ve Varšavské ulici. Zastupitelé souhlasili i s dořešením postupu výstavby, včetně etapizace a dopravních omezení během výstavby plánovaného terminálu ve Varšavské ulici, ale nesouhlasili se zadáním studie řešení dopravního terminálu na levém břehu řeky Ohře. A to bez firmy Hangár.