Ta chce cestujícím představit hromadu důvodů, proč využívat městskou veřejnou dopravu. Primárním cílem společné kampaně je podle Lukáše Siřínka, místopředsedy představenstva pověřeného řízením Dopravního podniku Karlovy Vary, dosáhnout změny ve vnímání MHD veřejností.

„Snažíme se pasažérům zpříjemnit komfort jejich cestování. Přinášíme do něj inovace i technologické novinky. Jedna z posledních je bezplatné připojení k internetu prostřednictvím WI-FI sítě v autobusech MHD či bezkontaktní odbavení platební kartou,“ uvedl Lukáš Siřínek.

Ve vozovém parku mají podle něj přibývat plně klimatizované autobusy. V příštím roce chystají karlovarští městští dopravci řadu dalších novinek, například inteligentní zastávky, a nová by měla být také mobilní aplikace. Před počátkem kampaně si Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR), které ji zaštiťuje, nechalo vypracovat průzkum. Z něj například vyplývá, že veřejnost změnu kvality MHD nevnímá. Je také zřejmé, že za hlavní bariéru je považována vysoká cena jízdného. Například v Karlových Varech činí jednorázový lístek 18 korun.

Nicméně 67 procent respondentů, kteří veřejnou dopravu neužívají, cenu jízdného nezná. „Chceme lidem ukázat, že tato doprava nabízí kvalitní službu a je vhodnou alternativou k jiným druhům dopravy,“ uvedl Michal Kraus, předseda SDP ČR.