V pátek odpoledne byl totiž konečně odstraněn výkop na úpatí stoupání na samé hranici Nové Role a strašák v podobě hrozícího střetu s protijedoucím vozem zmizel společně s výkopem. „Jednalo se o poruchu na armatuře vodovodního řadu, o které jsme původně předpokládali, že se nachází přímo pod vozovkou a ne v šachtě, o které nebyly v žádných plánech záznamy,“ vysvětlil situaci Jaroslav Homolka, vedoucí starorolského provozu VaK Karlovy Vary, a.s.

„Ten výkop bychom byli odstranili už dříve, oprava poruchy byla za pomoci detekční pátrací hole nalezena a odstraněna prakticky ihned, ale čekali jsme na dodávku asfaltu, což se protáhlo víc, než jsme čekali,“ „Už byl nejvyšší čas, aby ta díra zmizela,“ nechal se slyšet Miloslav Vitoušek z Nové Role. „Vždyť jsme ji museli objíždět snad čtrnáct dní a každý, kdo to tady zná, dobře ví, jak je to nebezpečné místo.“ „Jsme také rádi, že máme tu práci za sebou,“ připojili se k názoru Novorolana pracovníci VaKu Jiří Rytíř s Oskarem Ullmannem při náročné práci s motorovým asfaltovacím pěchem přezdívaným ´žába´. „Ačkoliv je výkop prakticky přímo u cedule s označením obce, přijíždějí auta z kopce poměrně rychle a měli jsme velké obavy, že se do nás některé z nich trefí.“