O výrobu desky se postaral karlovarský designer Václav Peter. „Rozhodli jsme se, že desku nebudeme vyrábět z originálního bronzu, to je velmi nákladná cesta. Deska je vyrobena z plastové imitace bronzu. Její životnost tak výrazně stoupá. U písma jsem použil reliéfový styl, písmena vystupují ven, a celkový vzhled je tak plastičtější,“ vysvětlil designer.
Deska byla vyrobena mechanickým frézováním neboli gravírováním a celý proces, včetně návrhu, trval čtrnáct dní.
„Ve vnitřních prostorách přibude tento týden i obrazárna, kde bude promítnuta právě historie Rudolfa Welse,“ dodal Alexander Poláček.

Rudolf Wels se kromě návrhů několika budov věnoval i designu skla pro Moser. Působil i jako filmový architekt, například ve filmu Hej rup!. Mimo Karlovy Vary tvořil v Sokolově a Praze. Patřil mezi žáky vídeňského architekta Friedricha Ohmanna a světoznámého architekta Adolfa Loose.

V roce 1923 vypracoval projekt pro Hornický dům v Sokolově, kde o rok později postavil i dvě školní budovy. V Habartově, Chodově, Novém Sedle i v Karlových Varech navrhoval dělnické kolonie i samotné domky.

Z řady jeho karlovarských staveb patří mezi jeho nejzdařilejší práce vůbec právě budova polikliniky na náměstí Milady Horákové, lázeňský dům Bellevue a také budova Lázní VI.

V roce 1922 vytvořil pro sklárnu Moser návrhy váz z černého opálového skla s japonskými motivy.

O tři roky později navrhl nápojovou soupravu z broušeného a zlaceného čirého skla s názvem Paříž pro Mezinárodní výstavu dekorativního a průmyslového umění v Paříži. Firma Moser za svou expozici obdržela zlatou medaili.

V roce 1926 následovala série ozdobných váz Animor ve stylu Art deco s nejrůznějšími motivy afrických zvířat. Welsovi je připisována i série váz Masken z roku výroby 1928 s karnevalovými motivy.